Loading...
tidsregistrering

Spar tid og penge på administration af tidsregistrering

I mange virksomheder, er det normalt, at man registrer sin tid på, hvad den enkelte opgaver tager at udføre. Oftest er opgaver i flere brancher baseret på en aftalt timepris og en bestemt mængde af timer, der er afsat til at løse den enkelte opgave. Det er derfor en væsentlig faktor for virksomhederne at kende til, for at kunne vurdere om de tjener penge på de opgaver, de får ind. Tidsregistrering er derfor en stor del af hverdagen for mange online virksomheder i form af hjemmesider og design, revisorer og advokater. 

Tidsregistrering kan også være aktuelt for virksomheder, hvor medarbejder er timelønnet .På denne måde har du en effektiv måde at kunne afregne deres månedlige lønninger. Det bliver i dag brugt i mange virksomheder, hvor man kan skrive det ind i et smart online program.

Sådan sparer du tid og penge på tidsregistrering på en ny måde

Anca har lanceret et nyt produkt, der revolutionerer markedet med en effektiv og smart måde at tidsregistre den enkelte opgave eller arbejdstiden for alle medarbejderne. Med det nye system, kan du via fingerprint eller ID-kort hurtigt registrere sin tid på den enkelte medarbejdere, og på denne måde sparer tid på manuel registrering. Kelio One/Pro som systemet hedder, er udviklet til at være et skalerbart tidsregistreringssystem. Det betyder, at med dette system kan det anvendes op til 10.000 medarbejdere, hvorfor det både er aktuelt for den mindre virksomhed og helt op til en større organisation. Systemet er udviklet til at kunne håndtere mellem 1 til 300 døre, porte eller sluser, hvor medarbejder med én smart funktion kan registrere sin tid. Systemer er 100 % kompatibel med resten af Kelio-systemet, hvorfor du kan få en fuld integration med Kelios andre funktioner. Det kan blandt andet være planlægning, reservation af mødelokaler, administration af gæster og meget mere. Læs mere om Kelio One/Pro her http://www.anca.dk/.